Готові рішення

Експерти рекомендують - ОфісМенеджер

26 октября 2018 11:01:16
Отзывов: 0
Просмотров:641
 
Якщо вірити припущенням Зіннера, то коло складається з 4 частин, які рівні між собою:   • миючі засоби, що використовуються в процесі роботи; • тривалість процесу тертя; • температура; • час прибирання.   Тільки в тому випадку, якщо правильно поєднувати між собою дані процеси, можна значно удосконалити процес прибирання.  
 
 
 
18 октября 2018 15:31:34
Отзывов: 0
Просмотров:619
 
Якісна та продуктивна робота будь-якого офісу складається з безлічі факторів. Перш за все, це професійні та досвідчені співробітники, функціональна оргтехніка, зручні і практичні меблі. Наша компанія має великий досвід в забезпеченні подібних потреб: ми точно знаємо, що потрібно кожному відділу, в залежності від його структури і площі. Наші співробітники завжди готові своєчасно і оперативно доставляти будь-які категорії продукції в обумовлені терміни без додаткових узгоджень. Як легко отримати прорахунок всього необхідного?  
 
 
 
19 июля 2018 16:47:20
Отзывов: 0
Просмотров:512
 
...і передати на аутсорс закупівлю витратних матеріалів і госптоварів За даними порталу Apteka.ua Україна - одна з країн з найбільшою кількістю аптек на 100 тис.населення. Висока конкуренція змушує компанії оптимізувати бізнес-процеси. Одним із шляхів оптимізації бізнес-процесів в аптечній мережі є аутсорсинг поставок витратних матеріалів та господарчих товарів. Як працює аутсорсинг поставок витратних матеріалів та господарчих товарів, які переваги і труднощі - розберемо в цій статті. 
 
 
 
13 июля 2018 15:03:57
Отзывов: 0
Просмотров:475
 
Витратні матеріали для компаній, як вода: коли вони є - ми їх не помічаємо, коли їх немає - відразу стає некомфортно. Якщо ви керуєте ломбардом або мережею ломбардів, крім звичайного набору офісних витратних матеріалів - ручок, паперу, файлів - вам знадобляться додаткові товари. 
 
 
 
06 июня 2018 10:17:34
Отзывов: 0
Просмотров:825
 
В сфере HoReCa к дезинфицирующим средствам предъявляется целый набор требований: очищать поверхности от болезнетворных микроорганизмов, быть безопасными для работников и посетителей, быстро действовать, не иметь резких запахов. Чтобы помочь вам разобраться в ассортименте и характеристиках, мы подготовили обзор дезпрепаратов для гостиниц и ресторанов. 
 
 
 
24 мая 2018 11:51:43
Отзывов: 0
Просмотров:1374
 
Составляем график уборки на день, неделю, месяц Когда рабочие задачи отнимают все время, про генеральную уборку можно просто забыть. На первый взгляд ничего страшного, если за модемами соберется пыль, а в кухне будет меньше чистых чашек. Но это только на первый взгляд. Работать в неопрятном офисе неуютно и вредно для здоровья. Недаром есть выражение «беспорядок на столе, беспорядок в голове». Если в рабочем помещении беспорядок, сотрудники работают менее продуктивно. А пыль, которая накапливается на мягкой мебели и ковролине, становится источником инфекций.  
 
 
 
21 мая 2018 16:57:59
Отзывов: 0
Просмотров:938
 
Найкраща вітрина втрачає привабливість, якщо знаходиться за брудними вікнами. Вікна з розводами від дощу і нальотами пилу викликають відчуття неохайності - зайти в такий магазин або кафе не хочеться. Та й працювати в офісі з брудними вікнами незатишно.   Розводи, плями на вітринах і вікнах зовсім не означають, що прибирання приділяється мало уваги. Неякісні засоби для миття скла, побутові ганчірки замість професійного інвентарю зводять нанівець працю працівників.  
 
 
 
30 марта 2018 13:48:57
Отзывов: 0
Просмотров:1307
 
На виробництві найчастіше травмуються саме руки. Руки піддаються різним видам небезпеки: холод і високі температури, порізи, проколи, удари, вплив хімікатів. Щоб уникнути травм на виробництві, кожен роботодавець зобов'язаний забезпечити працівників ЗІЗ - засобами індивідуального захисту. За статистикою, 70% травм трапляються через те, що співробітник працював без рукавичок, а 30% через те, що рукавички були поганої якості або неправильно підібрані.  
 
 
 
28 марта 2018 11:04:09
Отзывов: 0
Просмотров:3724
 
Підприємство повинно забезпечувати співробітників санітарно-гігієнічними засобами - це одна зі складових системи охорони праці. Якщо компанія працює давно, закупівля гігієнічних товарів швидше за все налагоджено і не викликає питань. 
 
 
 
19 марта 2018 12:27:02
Отзывов: 0
Просмотров:1136
 
Бездоганний санітарний стан підприємства харчової промисловості можна забезпечити тільки тоді, коли реалізуються всі фактори в сукупності. 
 
 
 
06 марта 2018 13:15:46
Отзывов: 0
Просмотров:1117
 
Для прибирання та санітарної обробки підприємство може використовувати своїх співробітників або укласти контракт з організацією, яка спеціалізується на збиранні - клінінгової компанією.   У цій статті ми розглянемо перший варіант - коли за прибирання і дезінфекцію відповідає внутрішній відділ компанії.  
 
 
 
26 февраля 2018 18:00:39
Отзывов: 0
Просмотров:1581
 
Система менеджменту безпеки продуктів ХАССП вимагає від підприємств строго контролювати санітарно-гігієнічний стан виробництва. Кожне підприємство, розробляючи свою програму ХАССП, обов'язково включає в неї Робочу програму миття та дезінфекції. 
 
 
 
20 февраля 2018 11:26:13
Отзывов: 0
Просмотров:1608
 
З 2016 року Закон України вимагає від усіх підприємств харчової промисловості впровадження системи менеджменту ХАССП. Щоб її впровадити, виробники зобов'язані не тільки досліджувати свій власний продукт, а й застосовувати вимоги системи до постачальників. У тому числі і постачальникам госптоварів. 
 
 
 
10 сентября 2015 06:47:59
Отзывов: 0
Просмотров:1813
 
Важко собі уявити життя цивілізованої людини, який обходиться без застосування різних видів продукції побутової хімії: якісних пральних порошків, різних видів миючих, а також миючих засобів для миття скла та дзеркал, підлог, сантехнічних поверхонь, освіжувачі повітря, засоби для чищення килимів, для обробки і знезараження.  
 
 
 
12 января 2010 00:00:00
Отзывов: 0
Просмотров:4699
 
Це може трапитися з кожним, більш того, це може трапитися з кожним в перший раз. Ви відкриваєте новий офіс і не знаєте де і як придбати все необхідне для нього?! Наприклад, вам необхідні канцелярські товари . Ні в кого з нас не виникає бажання об'їжджати всі магазини в місті для того, щоб купити те, що потрібно, та ще й за самим цікавим цінами.  
 
 
 
19 января 2010 00:00:00
Отзывов: 0
Просмотров:1857
 
Канцелярські товари – одні з найстаріших товарів, вироблених «потоковим методом, вони ведуть свою історію з моменту виникнення писемності.  
 
 
 
31 января 2010 00:00:00
Отзывов: 0
Просмотров:1732
 
З чого починається Батьківщина? З картинки в твоєму букварі. З чого починається театр? З вішалки. А з чого починається офіс?  
 
 
 
11 марта 2010 00:00:00
Отзывов: 0
Просмотров:2033
 
Кожна більш-менш велика фірма канцтовари та супутні товари для офісу купує оптом. Зараз існує багато сервісних фірм, що займаються комплексним забезпеченням канцтоварами та супутніми товарами. Ось кілька критеріїв, яким повинна відповідати справжня сервісна фірма.  
 
 
 
29 ноября 2017 17:00:28
Отзывов: 0
Просмотров:915
 
 
 
 
 
18 октября 2017 09:42:08
Отзывов: 0
Просмотров:1755
 
 
 
 
 
27 сентября 2017 16:17:48
Отзывов: 0
Просмотров:1463
 
 
 
 
 
12 сентября 2017 13:38:35
Отзывов: 0
Просмотров:1362
 
Практичні поради для комфортної роботи співробітників. Як швидко вибрати і замовити з доставкою товари для підприємств будь-якого напрямку.  
 
 
 
15 августа 2017 15:37:23
Отзывов: 0
Просмотров:2227
 
Менеджер з постачання – це важливий механізм у роботі успішної організації. Дізнаємося, чому ця посада так важлива навіть для невеликих компаній  
 
 
 
01 августа 2017 13:20:44
Отзывов: 0
Просмотров:1024
 
Снабженцы со стажем рекомендуют всегда иметь резервный запас инвентаря и продуктов. Стоит ли прислушиваться к их мнению?  
 
 
 
На странице:
Сортировать по:
© ТОВ «Офісменеджер» 2007-2019
Створення та просування сайту